Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij KPN
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
Wil je KPN opzeggen? Dat regel je snel en eenvoudig met de opzegservice van Opzeggen.nl. Wij bieden je een opzegbrief waarin je slechts de ontbrekende gegevens hoeft in te vullen. Zodra je dat hebt gedaan, dan kun je de brief downloaden en zelf versturen, of je maakt gebruik van onze handige verzendservice. Makkelijker kunnen we het niet maken voor je.
Steeds meer opzeggers gebruiken de opzegservice van Opzeggen.nl. Simpelweg omdat ze de informatie niet kunnen vinden bij de organisaties zelf. Wil je weten hoe je KPN rechtsreeks kunt opzeggen zonder onze tussenkomst? Ook daar kunnen we je bij helpen. Alle mogelijke contactinformatie vind je hier.
Bij Opzeggen.nl willen we je niet verplichten om gebruik te maken van onze betaalde opzegservice (al helpen we je natuurlijk wel graag), dus je kunt altijd gratis gebruik maken van de informatie die we bieden. En de opzegbrief kun je eenvoudig aanvullen en gratis downloaden (en zelf versturen). Dat kun je allemaal doen zonder je te moeten registreren. En we slaan ook geen gegevens van je op, dus we gaan je later ook niet lastigvallen met nieuwsbrieven of andere informatie waar je niet op zit te wachten (dat doen we natuurlijk nooit).
Wil je nog meer gemak en Opzeggen bij KPN direct online regelen? Dan kun je gebruik maken van onze opzegservice. Wij versturen jouw opzegbrief naar KPN en je ontvangt van ons een bevestiging van de verzending. Zo makkelijk kunnen we het dus ook voor je maken!
Controleer of de looptijd van je KPN contract is afgelopen. KPN hanteert een looptijd van 1 jaar bij het afsluiten van het contract. Daarna is het contract per maand opzegbaar. Zeg je binnen een jaar op? Dan kan KPN een boete in rekening brengen. Check dus even de einddatum van je contract.
Wordt je door KPN 2 maanden voor het einde van je contract gebeld met een nieuwe aanbieding? Let dan even goed op. wanneer je namelijk akkoord gaat met de nieuwe aanbieding, dan geldt opnieuw de afgesproken contracttermijn! De maand opzegtermijn geldt dus alleen als jouw contractperiode is afgelopen EN je geen gebruik hebt gemaakt van een nieuwe aanbieding.
Gebruik jij nog steeds een vaste telefoon? Dan word je steeds zeldzamer. Door de steeds goedkopere mobiele abonnementen (met vaak onbeperkt bellen) wordt de vaste telefoon steeds minder populair. En de abonnementen voor vaste telefonie worden dan ook steeds vaker opgezegd. Geef in de opzegbrief bij productnaam 'vaste telefonie' op, vul de rest van de ontbrekende gegevens in en ook jij wordt een persoon zonder vaste telefoon!
Vind je het KPN abonnement te duur? Check dan even of je niet kunt switchen naar een goedkoper abonnement voordat je overstapt naar een andere aanbieder. Een andere aanbieder kan namelijk wel goedkoper lijken, maar het kan ook zo zijn dat je een goedkoper alternatief bij KPN kunt nemen. Dat scheelt je de rompslomp van het overstappen. Je kunt bijvoorbeeld goedkoper uit zijn bij KPN wanneer je de internetsnelheid verlaagd of wanneer je een zenderpakket laat vervallen. Deze opties kun je eenvoudig regelen via mijnKPN, maar je kunt natuurlijk ook altijd even bellen met KPN.
Heb je een zakelijk abonnement bij KPN dat je wilt opzeggen? Dan kan Opzeggen.nl helaas niets voor je betekenen. Wij bieden alleen een opzegservice voor consumenten. Gebruik je toch onze service? Hou er dan rekening mee dat KPN je opzegging niet in behandeling neemt. Zakelijke klanten van KPN moeten namelijk contact opnemen met een andere afdeling om een contract op te zeggen.
Wil je alleen een tv-ontvanger opzeggen (of een extra tv-ontvanger bestellen)? Dat kun je ook eenvoudig regelen via mijnKPN. Dit doe je als volgt:
Wil je het abonnement volledig opzeggen? Je kunt dan gebruik maken van onze opzegservice. Geef als productnaam in de opzegbrief 'digitenne' op. Houd er wel rekening mee dat je de tv-ontvangers ook nog terug moet sturen naar KPN.
KPN biedt vele producten en de namen van deze producten willen ook nog wel eens wijzigen. Vandaar dat we hebben uitgezocht welke producten je allemaal kunt opzeggen via de klantenservice in Alphen aan den Rijn. Eigenlijk zijn dat alle producten voor consumenten. Vandaar dat we geen aparte productpagina's meer hanteren voor KPN. Vanaf nu kun je voor elk product dezelfde opzegbrief gebruiken. Geef wel even de productnaam op in de brief.
Ga je samenwonen? Leuk, gefeliciteerd! Het is dan ook mogelijk om op te zeggen voordat je eerste jaarcontract is afgelopen. Je moet dan wel even een bewijs hiervan meesturen. Via de website van KPN kun je dit ook online doorgeven en een bewijs van inschrijving bij de gemeente of een uittreksel uit het gemeenteregister meesturen.
Julien uit Amsterdam "Twee keer een monteur ingepland die vervolgens niet komt opdagen. Geen telefoontje, niets. Op een gegeven moment houdt het op natuurlijk. Ik was buiten deze situatie niet ontevreden, maar wat kun je doen. Hopelijk biedt Ziggo betere service."
Jetty uit Hilversum "Nooit ontevreden geweest over KPN. Betere ervaringen zelfs dan andere providers. Volgens mij vooral KPN en Ziggo waar je je abonnement moet afsluiten. Kleinere spelers hebben toch moeite met service bieden. Na 5 jaar KPN na verhuizing nu voor Ziggo gekozen. Was even beetje wennen, maar eigenlijk is het abonnement precies hetzelfde."
Wim uit Soerendonk "Volgens mij moet je in een stad wonen om echt volledig de mogelijkheden te kunnen gebruiken. Mijn internet was langzaam en altijd was er wel iets. Nu overstappen naar glasvezel, maar niet via KPN."
Roos uit Breda "Ik ben eigenlijk heel erg tevreden, maar ik ga samenwonen, dus ik heb het KPN abonnement echt niet meer nodig. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik nu op mijn nieuwe adres weer gebruik kan maken van de korting op mijn mobiele abonnement."
Je kunt KPN bereiken via het telefoonnummer 0800 0402.
KPN
Postbus 235
2400 AE ALPHEN A/D RIJN