Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Fiber
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
Wil je Fiber opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van Fiber per wanneer je contract en de eventuele automatische incasso wordt stopgezet.
Alle opzegbrieven kun je direct gratis downloaden. Je hoeft niet te registeren en we slaan je gegevens niet op. De gratis opzegbrieven kun je zelf versturen. Zo eenvoudig werkt Opzeggen.nl.
Heb je geen postzegel in huis of wil je direct je opzegging online regelen? Je kunt dan gebruik maken van onze verzendservice. Wij versturen je opzegbrief naar Fiber en je ontvangt hiervan een verzendbevestiging per e-mail, inclusief een kopie van je opzegbrief.
Controleer of de looptijd van je contract is afgelopen. Fiber hanteert een periode van een maand, die in acht genomen moet worden bij het opzeggen van het abonnement. De periode vangt aan na de minimumduur van het abonnement, of zoveel later als de opzegging is ontvangen.
Wanneer het erg lang duurt voordat je een bevestiging ontvangt van Fiber, dan kun je de automatische incasso door je bank laten blokkeren. De betalingsverplichting blijft echter bestaan tot je (schriftelijk) hebt opgezegd en hier een bevestiging van hebt ontvangen.
Heb je een bevestiging van je opzegging ontvangen, maar wordt er nog steeds geld van je rekening geïncasseerd? Dit kun je altijd binnen 56 dagen door je bank laten terugstorten.
Je kunt Fiber bereiken via het telefoonnummer 020 760 5040.
Fiber
Postbus 60228
1320AG Almere