Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Omroep Ongehoord
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
Wil je een lidmaatschap bij Omroepvereniging Ongehoord Nederland opzeggen? Vul dan de gevraagde gegevens in en de brief zal automatisch aangepast worden. Download vervolgens de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je krijgt een bevestiging van Omroep Ongehoord per wanneer jouw lidmaatschap en de eventuele automatische incasso zullen worden stopgezet.
Na je eerste termijn is je lidmaatschap bij Omroep Ongehoord altijd maandelijks opzegbaar. Na het schriftelijk opzeggen kan er echter wel een verwerkingstijd van twee weken optreden.
Wil jij direct zekerheid over je opzegging van Omroep Ongehoord? Als je opzegt via Opzeggen.nl, dan krijg je meteen een opzeggarantie. Als er discussie ontstaat over je opzegging, dan gaat onze jurist voor jou aan de slag. Helemaal gratis. Dat is de opzeggarantie van Opzeggen.nl. klik hier voor meer informatie over onze opzeggarantie.
Wil je dat Omroep Ongehoord jouw persoonsgegevens verwijdert, zodat ze je niet meer kunnen benaderen? Dan kun je jouw recht om vergeten te worden uitoefenen en een beroep doen op de AVG. Vraag Omroep Ongehoord om jouw gegevens uit hun bestanden te verwijderen. Zo ben je er zeker van dat je niet langer benaderd zult worden door Omroep Ongehoord met nieuwe 'aanbiedingen' in de toekomst.
Maak je gebruik van onze opzegservice? Dan kun je eenvoudig in het formulier aangeven dat jouw gegevens moeten worden verwijderd.
De meest voorkomende reden om een abonnement, lidmaatschap of contract op te zeggen, is nog steeds kostenbesparing. Met de vele abonnementen die de gemiddelde consument heeft, kunnen de maandelijkse kosten aardig oplopen. Vooral als je bedenkt hoeveel een abonnement op jaarbasis kost, schrikken veel consumenten en gaan ze direct aan de slag met het opzeggen van dure, ongebruikte en/of overbodige abonnementen.
In 2011 zijn we gestart met opzeggen.nl in Nederland, de eerste opzegservice voor consumenten. Vanaf de eerste dag bleek onze hulp zeer welkom, aangezien het afsluiten van abonnementen ontzettend makkelijk is, maar er afscheid van nemen, daar zijn de aanbieders wat minder behulpzaam.
Terug in 2011 dachten we dat we hooguit 5 jaar zouden bestaan, omdat we ervan uitgingen dat organisaties snel zelf het opzeggen makkelijker zouden maken, simpelweg omdat je daarmee je klanten tevreden houdt. Zo komen ze wellicht ooit nog eens bij je terug. Maar we hebben de plank misgeslagen. Zelfs nu is het nog steeds voor consumenten lastig om rechtstreeks bij organisaties op te zeggen. En zo kan het zijn dat we nog steeds een welkome hulp zijn, zo getuigt ook onze review score van gemiddeld 9.1 op basis van meer dan 9.000 reviews bij o.m. Kiyoh en Google.
Tegenwoordig zijn we actief in 15 Europese landen en proberen we consumenten breder te helpen om grip te krijgen op hun financiën.
Omroep Ongehoord
Postbus 96935
2509 JH Den Haag