Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij LINDA.
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
LINDA. is een tijdschrift dat voornamelijk door vrouwen gelezen wordt. Het magazine verschijnt twaalf keer per jaar en eenmaal per jaar wordt er een speciale zomereditie uitgegeven. Heb je een abonnement op LINDA.? Dan wordt er iedere maand een tijdschrift bij je thuisbezorgd. Wil je het tijdschrift niet langer meer ontvangen, bijvoorbeeld omdat je hem eigenlijk nooit meer leest? Dan kun je LINDA. opzeggen. Deze pagina staat geheel in het teken van het opzeggen van deze glossy. We vertellen je hoe je jouw abonnement op LINDA. op kunt zeggen en gaan in op zaken als de opzegtermijn, storneren en automatische incasso. Hierdoor weet je straks precies hoe jij jouw abonnement op dit tijdschrift opzegt en waar je rekening mee moet houden.
Krijg je de LINDA. maandelijks in de bus? Dan ben je geabonneerd op deze glossy. Als je het tijdschrift niet langer wenst te ontvangen, moet je LINDA. ppzeggen. Wanneer je zelf niets doet, wordt het blad de volgende maand gewoon weer bezorgd. Voordat je LINDA. opzegt, moet je rekening houden met een aantal zaken. Hieronder zetten wij de belangrijkste voor je op een rijtje.
Wil je de LINDA. opzeggen? Dan krijg je te maken met een opzegtermijn van minimaal één maand. Het kan ook langer duren voordat je jouw abonnement stop kunt zetten. Dit is bijvoorbeeld het geval als je naar aanleiding van een actie of aanbieding abonnee bent geworden. Je kunt het abonnement dan namelijk pas opzeggen vanaf een maand voor het einde van de abonnementsperiode.
Wanneer je jouw abonnement aan het einde van de abonnementsperiode niet opzegt, wordt deze automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Dankzij de wet van dam kun je een LINDA. abonnement vanaf dan op ieder gewenst moment opzeggen. Houd er wel rekening mee dat er sprake is van een opzegtermijn van 1 maand. Hierdoor kan het zijn dat je nog eenmalig een tijdschrift ontvangt en er dus ook nog geld wordt afgeschreven nadat je jouw LINDA. abonnement hebt opgezegd.
Wie een abonnement neemt op de LINDA., kan op verschillende manieren betalen. Veel mensen kiezen voor een automatische incasso. Doordat het verschuldigde bedrag automatisch van je rekening wordt afgeschreven, kun je niet vergeten te betalen. Wanneer je de LINDA. opzegt, stopt een automatisch incasso vanzelf. Wordt er toch nog geld afgeschreven van jouw rekening? Dan kun je de bank verzoeken om de automatische incasso te blokkeren. Doe dit alleen als LINDA. je een bevestiging van de opzegging gestuurd heeft. Als je deze nog niet ontvangen hebt, ben je nog verplicht om te betalen.
Heb je een bevestiging van de opzegging gekregen en wordt er toch nog geld afgeschreven? Dan gebeurt dit mogelijk ten onrechte. In dat geval kun je het geld terug laten boeken door de bank. Dit wordt ook wel storneren genoemd. Bij veel banken kun je in de online omgeving tegenwoordig zelf geld terugboeken.
Na het afsluiten van een abonnement op de LINDA. kun je spijt krijgen. Veel mensen denken dat zij niet meer onder het abonnement uit kunnen, maar dat is mogelijk wel het geval. Je hebt namelijk het echt om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, je abonnement te herroepen. Dit is mogelijk dankzij het herroepingsrecht dat in nederland geldt. Wanneer je hier een beroep op doet, maak je jouw LINDA. abonnement ongedaan. Heb je al een nummer ontvangen? Dan betaal je hier wel voor, maar verder worden er geen kosten in rekening gebracht.
Wanneer je een abonnement op de LINDA. afsluit, heeft deze altijd een bepaalde looptijd. Zeg je het abonnement niet minimaal 1 maand voor het einde van de looptijd op? Dan wordt deze stilzwijgend verlengd. In dat geval wordt jouw abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Een abonnement voor onbepaalde tijd op LINDA. kan op ieder gewenst moment opgezegd worden. Het abonnement eindigt niet direct, want je krijgt te maken met een opzegtermijn van 1 maand.
Wil je jouw LINDA. abonnement opzeggen? Dan vraag jij je mogelijk af hoe dit in zijn werk gaat. Dat hangt af van de manier die je kiest. Je kunt jouw abonnement op deze glossy namelijk op verschillende manieren opzeggen. Om het jou allemaal wat makkelijker te maken, hebben we hier 3 manieren op een rijtje gezet om jouw LINDA. abonnement op te zeggen.
LINDA. telefonisch opzeggen - neem telefonisch contact op met de klantenservice. De LINDA. klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 020 - 8088 724. Denk goed na over het tijdstip waarop je belt, want je kunt te maken krijgen met wachttijd. De kans hierop is doorgaans het kleinst als je belt tussen 14.00 en 16.00 uur. Telefonisch de LINDA. opzeggen gaat overigens niet zonder slag of stoot, want de medewerker die je aan de lijn krijgt zal proberen je over te halen abonnee te blijven.
LINDA. online opzeggen - wil je (lange) wachttijden voorkomen? Of vind je het niet prettig om jouw LINDA. abonnement telefonisch op te zeggen? Beëindig jouw abonnement dan door het online opzegformulier op de website van LINDA. In te vullen. Voordat je jouw verzoek tot opzegging kunt versturen, vul je eerst de gevraagde gegevens in. LINDA. neemt jouw opzegging zo snel mogelijk in behandeling, maar het kan enige tijd duren voordat hij verwerkt is.
LINDA. opzeggen via Opzeggen.nl - naast het online opzegformulier kun je jouw abonnement op de LINDA. ook online opzeggen via Opzeggen.nl. Op basis van jouw gegevens stellen wij een opzegbrief op. Je kunt ervoor kiezen om ook een verzoek tot verwijdering van jouw persoonsgegevens op te nemen in de brief. Je beroept je dan op het recht van verzet, waardoor je geen reclame meer ontvangt van de glossy en LINDA. geen contact meer met je op mag nemen. Nadat je jouw gegevens hebt ingevuld, staat jouw persoonlijke opzegbrief klaar. Je kunt deze gratis downloaden en zelf versturen, maar je kunt de verzending ook aan Opzeggen.nl overlaten.
Meer informatie over het opzeggen van een krant of tijdschrift?
Hoe zeg ik LINDA. op?
LINDA. opzeggen kan op verschillende manieren. Je kunt bellen naar de klantenservice, het online opzegformulier invullen of gebruik maken van de opzegservice van Opzeggen.nl.
Waar vind ik mijn abonnementsnummer van de LINDA.?
Jouw LINDA. abonnementsnummers staat op de verpakking van het tijdschrift. Je vindt het nummer bovendien terug op jouw bankafschrift. Als je het nummer nergens kunt vinden, neem je contact op met de klantenservice.
Kan ik ook rechtstreeks contact opnemen met LINDA.?
Ja, je kunt rechtstreeks contact opnemen met LINDA. door te bellen met de klantenservice. De glossy is van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur bereikbaar via 020 - 8088 724.
Mag LINDA. het abonnement automatisch verlengen?
LINDA. mag jouw abonnement automatisch verlengen als je deze niet zelf stopzet aan het einde van de eerste abonnementstermijn. Het abonnement wordt in dat geval niet alleen verlengd, maar ook omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd.
Hoe geef ik een verhuizing door aan LINDA.?
Een verhuizing kun je op twee manieren doorgeven aan LINDA.: telefonisch of via het online contactformulier. LINDA. raadt aan om een verhuizing uiterlijk 4 weken van tevoren door te geven, zodat de glossy op tijd meeverhuist.
Je kunt LINDA. bereiken via het telefoonnummer 020-808 87 24 .
LINDA.
Huizerstraatweg 117
1411 GM Naarden