Hier vind je alle informatie over het opzeggen bij Zonnebloem
Wat is er net opgezegd?
Waarom Opzeggen.nl?
Opzeggarantie
Gratis juridische hulp
4000 organisaties
Veilig
Meest opgezegd deze week
Donatie aan de Zonnebloem opzeggen? Vul de gevraagde gegevens in en de brief wordt automatisch aangepast. Download de brief, onderteken deze en verstuur de brief naar het opgegeven adres. Je ontvangt een bevestiging van de Zonnebloem per wanneer je donatie en de bijbehorende automatische incasso worden stopgezet.
Wil je direct zekerheid over je opzegging? Laat dan ons je opzegging regelen. Wij versturen je opzegging naar de Zonnebloem en je ontvangt hiervan van ons een bevestiging inclusief een kopie van je opzegbrief. Klik hier voor meer informatie over onze opzeggarantie.
De Zonnebloem wordt helemaal door vrijwilligers bestuurd. Dat geldt voor de plaatselijke, regionale en provinciale afdelingen van de Zonnebloem. Maar ook voor het landelijke bestuur. De Zonnebloem stelt zich tot doel om mensen die door hun lichamelijke beperking in een sociaal isolement dreigen te komen, bij de samenleving te blijven betrekken.
-Hoe lang duurt het voordat een opzegging verwerkt is? Een opzegging is doorgaans binnen maximaal 30 dagen verwerkt.
Als je ieder jaar losse loten koopt voor de Zonnebloemloterij, is opzeggen niet nodig. Je zit dan namelijk nergens aan vast. Wanneer je een lidmaatschap bij de Zonnebloem hebt, is dit wel het geval. Met zo’n lotenabonnement help je de vrijwilligers van de Zonnebloem om ieder jaar weer activiteiten voor mensen met een lichamelijke beperking te organiseren. Heb je zo’n lidmaatschap afgesloten en wil je niet langer meespelen met de loterij? Dan moet je de Zonnebloem opzeggen. Wanneer je dit niet doet wordt er ieder jaar weer automatisch geld van jouw rekening afgeschreven voor deelname aan de Zonnebloemloterij.
Je kunt Zonnebloem bereiken via het telefoonnummer 076 - 564 63 62.
Zonnebloem
Postbus 2100
4800 CC Breda